lauantai 24. marraskuuta 2012

Puoli vuotta myöhemmin



Hei pitkästä pitkästä aikaa! En oo kirjottanu noin puoleen vuotee,.. Mulla on tekeillä uus blogi joka on blogg.se koska sitte pystyn bloggaamaan kännykästä käsin! Ja se helpottaa mun bloggaamista merkittävästi! Koneella en oo nii usein nykyään mutta kännykän arvo nousee huikeeta vauhtii! Sielä on mun kaikki kuvatki nii on paljo helpompi laittaa kuvat suoraa sieltä ettei tarvii aina ladata kaikkia kuvia koneelle. Mutta tosiaan en kerro vielä mun uuden blogin nimeä koska se on vielä ihan kesken eräinen. Mutta sitte ku se on valmis nii ajattelen kyl taas alottaa vakituisen bloggaamisen! En oo vielä päättäny että onko se suomen vai ruotsin kielinen blogi mutta saa nu nähä, jos teillä on mielipiteitä siihen nii kommentoikaa tai ilmottakaa mulle jollaki toisella tavalla! Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti