keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Hope

Sorry ku en eilee ehtiny kirjottaa<3 elikkä eileen oli aika rento koulu päivä ku nyt ainaki meidän koululla on kulttuuri viikko johon joka luokka on tehny ohjelmaa niin kierrettii eri esityksis vaan ja sama tänään, olihan meilläki esityksiä molempina päivinä ja huomenna 3 kertaa..:)Siitä meidän esityksestä lisää. Meidän  opettasja ei oo tehny sitä vaan siis no siinä on melkee kaikki meidän luokan tytöt ja yks tyttö (Ellen) rinnakkais luokalta. Julia ja Emma on tehny siihen koreografian jaa mä oon tehny käsiksen:DOon ite siinä tavallaan pää osassa yllätys yllätys niin nyt jännittää aika moisesti ku mun pikku-veljellä (Eemilillä) on oksennustauti että toivottavasti ei tartu ku sitte sitä meidän esitystä ei kyll vaa voi pitää. En kyl oo ollu ees samassa huonees yhtä aikaa Eemilin kaa tänään ja oon muutenki yrittäny vältellä. Tänään oli koulun jälkee teatteri (näytelmä koulu) johon mä menin pyörällä Iidan ja Lotan kaa. Illalla olin Ellin kaa.Huomiseen:P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti