keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Päivitys

Taas aloitan tällä eli sori en oo vähään aikaa jaksanu kirjottaa. Mutt nyt kirjotan joten ASIAAN, elikkä öö no tässä on tapahtunu kaiken laista mun synttäreiden jälkeen oikeestaan TOSI paljo joten kerron vaan ne suurimmat: mehän emmankaa ei mennä Merkkariin niiku olis pitäny vaa me mennään BGS: sään sitä ollaan sitte surtu ja itketty meidän luokkalaisienkaa, mutta siis on se muuten hyvä asia se siinä vaan ku ollaan oltu 8: vuotta yhessä kaikki niin onhantää aika haikeeta jättää ne. Kyllä mä aion niitä vielä nähä mutta kuitenki. Oltiin tutustumassa Emmankaa bgs:ssään oli ihan kivaa. Koulun pari suunistuskisoissa oltiin Juliankaa pronssilla! vuhuu pareja oli siinä sarjassa yli 40!! Niin ja sitte oli mun synttärit ja nimipäivä nyt oon siis13:v ja mähän oon syntyny mun nimipäivänä. Kilpatanssin SM:it/ikärit oli Oulussa joissa olin mun parinkaa, siellä meni ihan hyvin omalta osuudelta vaikka ei mitään hyvää siaa saatukkaan. Viimme viikon loppuna oli stafetti hesas, olin ekaa kertaa mukana siellä ja se oli kyllä mahtavaa ja jos joku ei tiiä mikä se on niin se on semmonen iso viesti karnevaali helsingin stadionilla. Se tuli eilee teeveestä ja vissiin tänään uusintana. No nyt oon varmaan jotenki saanu päivitettyä tähän päivään joten tänään siis alko pikkeuksellisesti ysiltä ja eillä oli vaan yks kunnon tunti! JEE. Enimmäksee harjoteltiin vaan kevätnäytös tanssia ja sitte oli kevätmatinea jossa sai esittää koko koululle jotain taitoja jos halus mutta ei kukaan meidän luokkalainen esiintyny. Koulun jälkeen menin kaupungille Emmankaa jaa nyt oon kotona. Huomenna ollaan koko päivä POWERPARKISSA!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti