lauantai 4. kesäkuuta 2011

ETTÄ NÄIN!





Apua onks siitä noin pitkä aika ku oon viimeks kirjottanu =0 Nooh mutt nytt kirjotan taas elii, öö noo silloon olymppialaisis oli kivaa:) paitsi että sato, mutt se toi lisä erikoisuutta siihenn. Torstai oli vapaata ja olin mun ystävän ELLIN luona yötä, nukuttiin niiden asunto autossa jonka ne on ostanu joskus vuosi sitte ihan tuliteränä eli se ei oo mikää vanha romu vaan se on TOOSI hieno!!! :DD Perjantaina oli kevät kirkko jossa me laulettiin jäähyväis laulu ja joku toinen biisi en nyt vaa muista sen nimee,.. ainii se ainaki meni jotenki: On jo tullut aika lähteää meitä kutsuu huomis päivän tie, määränpää on meillä kätkössä eri suuntiin matka täältä vie,...heheh:)ja Julia tuli meille ja illalla oli kevät juhla.  lauantai: eli tänään! sain todistuksen josta oon TOOSI YLPEE!!!  kymmenen : 9 ja kolme: 10  + stipendin hyvästä ilmaisu taidosta ja rohkeasta , innokkaasta esiintymisestä :) Nyt oon Ellinkaa meillä mutt meen taas niille yöks ja nukutaan asuntoautossa jossa katotaan illalla joku leffaki ett kivaa tulee! :) <3     HYVÄÄ KESÄÄ <3 Kuvat on eileen otettuja joissa on mä ja välillä Badding: D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti