lauantai 16. heinäkuuta 2011

100%

Että ku mä en ikinä saa mun tekstejä julkastua, jos tää ny onnistuis? Olin Julian luona yötä Emmakaa ku julialla oli synttärit, syötiin RAX:issa mä, emma, julia, jan, johannes ja nikke : ) sitte ostettiin leffa jonka mä , julia ja emma katottiin hietalahen koulun pihassa :D hahah,.. eileen oltiin kaupungilla, illalla siivosin mun huonetta jotain neljä tuntii mutt kyllä tuli siistiks ku järjestin vaatekaapin, imuroin, pesin lattiat, pyyhin pölyt,.. Tänään olin Emmankaa tropparissa, pyöräilin aamulla vesisateessa Gerpyystä tänne jeij: D Sitte siellä lilluttiin poreammees " JUTELTIIN" , käytiin välillä ulko- liukumäissä sateessa," JUTELTIIN" ,syötiin " JUTELTIIN" ,.. meidän on vaan niin helppo jutella toisillemme kaikesta ja me luotetaan toisiimme 100%. Kiitos ihana emma <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti