keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Believe!

Mä tiiän siitän on ihan sika kauan ku viimmeks oon blogannu mutt ku on ollu ihan hirveesti kaikkee muuta. Lueskelin vähä noita viimmesimpiä kirjotuksia ja apua kuinka paljo on jääny kertomatta mutta ehkä kerron si joskus mutt nyt en jaksa joten siirrytään suoraan tähänpäivään 20.6.2012! Eilen oli siin 19.6 eli arvatkaapa mitä se tarkottaa!! Sitä että Justin Bieberin uus levy "Believe" on tullu markkinoille! Ihanaa eilistä on kuulkaa odotettu! Osan lauluista olin jo kuullu ku olin ostanu ne itunesilta mutt nyt sai kuulla koko levyn spotifysta, mutt heti ku vaan pääsen kauppaan niin aion kyl ostaa levyn! Toi uus levy on ihan paras kannattaa kuunella!! Mun mielestä paras on "be alright" ja "Maria",..:D Ps: ku näin ton videon ekaa kertaa, rupesin itkee onnesta ku tajusin ett se tietää meidän olemassaolosta täälä suomessa!--->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti