lauantai 24. marraskuuta 2012

Viikonlopun ohjelma,..

Eileen olin Ireninkaa kattomassa Iloa, komisario Pontus ylioppilasteatteri Rampilla. Se oli ihan sika hauska! Suosittelen kaikille. Sitte ku tultiin sieltä nii oli Elise ilmestyny siihen pihalle, saatin idea ett kävellään kotii (6 km)! Oli ihana saada vähä raitista ilmaa! Matka kesti melkee 3h muutaman stopinkaa:P Ku päästiin meille nii tehtii semmoset jälkiruuat, ja si syötiin ne samalla ku katottiin elokuva" LOL" se on hyvä! Nukahdettii joskus 2 maissa. Aamulla ku Elise lähti töihin (Sweet Vaasaan) nii ruvettiin mä ja Iren kattoo Katy Perry elokuvaa "Part of me"! Kans tosi hyvä. Sitte ku Iren hyppäs pyörän selkää ja lähti polkemaan kotia kohti nii rupesin mä siivoomaan ja leipomaan piirakkaa ja joulutorttuja. Illalla meille tuli vieraita ja sitte ku ne lähti nii oon vaa ollu koneella ja chatannu. Huomenna oon Lindankaa pitkästä aikaa!! Ihana nähä sitä! Saa ny nähä ett mitä kivaa me keksitään! Hyvää yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti